top of page

מרחב פיזי בהוראה אקדמית פוסט קורונה

נושא: Ideation

 

חוקרים: ד"ר אילן דניאלס רחימי

סטטוס: מצגת מחקר

מממן: בתהליך גיוס מימון

המעבר ללימודים ב Zoom בעקבות מגפת הקורונה הביאו סטודנטים רבים להמשיך ולהעדיף לימודים מקוונים מאשר להגיע למוסדות ההשכלה הגבוהה. אחת ההנחות המנסה להסביר תופעה זו גורסת שהמוסדות להשכלה גבוהה לא מצליחים להעניק היום לסטודנטים מרחב פיסי שיש בו בכדי להתאים למציאות החדשה ולדרכי הלמידה החדשות. המרחב הפיסי שבו לומדים הסטודנטים נשאר כמות שהוא, שעה שחלק מהקורסים נלמד בפורמט Zoom או בפורמט HyFlex (המשלב הוראה פרונטאלית והוראה ב Zoom). חשוב לומר כי ההוראה בפורמטים אלו כולל בתוכו אימוץ ושילוב של דרכי למידה חדשות ואינו טכני בלבד.

bottom of page