top of page
למידה מעורבת: טכנולוגיה ושיטות הוראה יעילות בהשכלה גבוהה
נושא: למידה משולבת
חוקרים: ד"ר אילן דניאלס רחימי, מר אייל לייפר
סטטוס: מאמר אקדמי
מממן: הקריה האקדמית אונו
שיטת למידה מעורבת (Blended Learning) משלבת הוראה פרונטלית עם רכיב מקוון ותומכת גמישות, מעורבות ולמידה אפקטיבית. מאמר זה מתאר את יישום הלמידה המעורבת במכללת הקריה האקדמית אונו, תוך השוואה בין יעילותה של הלמידה המעורבת ללמידה פרונטלית מסורתית, באמצעות מדדי הישגים אקדמיים ואינטראקציה עם התוכן והתלמידים. כמו כן, נדונים האתגרים הנובעים מהפקת תכנים דיגיטליים והשפעתן על יעילות הלמידה. ממצאי המחקר תומכים בהטמעה רחבה של למידה מעורבת כחלק מהאסטרטגיה החינוכית של מוסדות להשכלה גבוהה, בשילוב שיטות הוראה וטכנולוגיות מתקדמות.
bottom of page
